Dienstag, 29. Juni 2010

A weekend full of dust, beer and moshpits.

Just some pics and a list of the bands I have seen live at the Hurricane Festival this year. There is a longer description of everything on my personal blog, but just in German: eimaswelt.

Nur ein paar Fotos und eine Liste der Bands, die ich live beim Hurricane Festival gesehen habe. Auf meinem persönlichen Blog kann jeder der des Deutsches mächtig ist, auch noch eine längere Beschreibung lesen: eimaswelt.


Me, Sarah and Julia in our tent.
Ich, Sarah und Jule im Zelt.


We got some nice glittery fake tattoos. I had some star under my eye and fairys on my arm.
We haben uns alle mit Klebetattoos voll gekleistert. Ich hatte Sterne unter dem Auge und Feen auf dem Sohn.







Anna, Daniel, Jule & Sarah




One of my favorites: Enter Shikari. I have been more infront of the stage, second row or so, in the middel of the durst!
Eine der besten Bands: Enter Shikari. Ich war etwas weiter vorne, zweite Reihe oder so, in der Staubwolke




She's got the love. She really got it. So wonderful, like a fairy or a goddess. I have been in the first row.
She's got the love. Ja sie hat sie wirklich, die Liebe. So wundervoll, wie eine Fee oder eine Göttin. Ich war wieder in der ersten Reihe.




Watching the football match. & drinking... again.
Das Fußball spielt schauen. & trinken...mal wieder.



Shout out louds.




Deichkind. If you aren't from Germany and you don't know them. CHECK THEM OUT!
Deichkind. Wow, ich dachte ich sterbe.



Jule & Anna



xD Strange.




Gaslight Anthem. God. Really.
Gaslight Anthem. Der Gott. Wirklich. 

EDIT for German:

Gute Frage woran ich dachte, als ich sagte "und Feen auf dem Sohn"... ich meinte meinen Arm...tz

Kommentare :

  1. Oh man. It looks like it was a rocking good time.

    AntwortenLöschen
  2. du hattest feen auf dem sohn? xD

    AntwortenLöschen
  3. Looks like so much fun! I love the music festivals in Europe.

    AntwortenLöschen
  4. ahhhh gaslight anthem!!! i love them!
    i want to camping and if it's with music festival better! are you going to area4 festival? i'd love to go but nobody is coming arg

    AntwortenLöschen
  5. so witzig "Ich hatte Sterne unter dem Auge und Feen auf dem Sohn." hahaha :D woran du wohl in dem Augenblick gedacht hast...

    AntwortenLöschen
  6. mann mann mann. bin ich vielleicht neidisch. bier ist schon was feines. genieß die gute zeit so lange sie noch da ist!

    AntwortenLöschen
  7. I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a quick visit this blog on regular basis to obtain updated from most recent news.

    my weblog; How to get rid of static hair

    AntwortenLöschen