Sonntag, 31. Juli 2011

OOTD My Lady.

Bad news first. My hard drive crashed and now everything is lost. I know, that's what you get when you never create a backup. But I have got my MacBook back and can get back to blogging.
The city I live in, Bielefeld, has it's own castle, every year there is a big medieval market to celebrate our culture and historic background. I really like it, people dress up, you can buy lots of lovely things like jewelry, food, clothes and see pretty cool bands and tasty guys in kilts. 























Michael gets some extra space on this pictures cause he discovered his love for fur and horns. We all spend quite a lot of money for food and stuff on that day.


















































I am wearing my new H&M Jersey Dress. I ordered it online about a week ago and it is from their basic section in XL, it fits perfectly and light and I am so in love with this deep red color. As it is pretty cold outside for the fact that we have almost August, I layer a cardigan over it and also wore my Evans boots.
































I also bought this headpiece in the H&M Sale. I think feathers will be one of my must-have things for next autumn.

Dress, Hear Piece, Belt - H&M // Cardigan, Leggings, Boots - Evans // Scarf - New Look // Bag - Turbostaat //

Kommentare :

  1. Hach ich liebe dein Outfit und man sieht es hier nicht so wirklich.. grüner Eyeshadow <3 Kuss!

    AntwortenLöschen
  2. Ooooh, so schön das Kleid!!
    Ist das aus der BIB-Section?
    Oh man, bald werde ich gaaaaanz viel bestellen. Nur das nötige Geld hab ich nicht xD

    AntwortenLöschen
  3. Nein, das ist aus der ganz normalen H&M Abteilung, die Jersey Basics gibts im Laden nur bis L aber online bis XL und obwohl ich sonst ehr 52 trage, passt es total super!

    AntwortenLöschen
  4. Das sieht super aus! Ehrlich, steht dir echt gut!
    Ich überlege auch mir das Kleid zu kaufen, quasi als Dupe zu dem teuren dunkelroten von Asos :D

    Liebe Grüße,
    Jennifer

    AntwortenLöschen
  5. Your outfit is awesome. I love the dress too, especially the color. I wish my city had a H&M.

    AntwortenLöschen
  6. Love the colour of the dress and your braided belt and headband! Dude, you guys have castles? I have never evr been to one! I need to visit :D

    AntwortenLöschen
  7. Hallo! :)

    Da ich deinen Blog sehr gerne lese, habe ich dir einen Award verliehen. Alles darüber findest du wenn du hier klickst.

    Ich hoffe du freust dich! :)

    AntwortenLöschen
  8. einen mittelaltermarkt als veranstaltung zu beschreiben, der "unsere kultur und historischen background" würdigt, halte ich für... nun...etwas gewagt. aber das outfit ist nice :D

    AntwortenLöschen
  9. Ich find dein Outfit super- und die Bilder sehen aus, als hättet ihr ganz viel Spaß gehabt :)
    Wusste gar nicht das du in Bielefeld wohnst, was genau machst/arbeitest/studierst etc. denn dort?

    AntwortenLöschen
  10. I love those feathers in your hair, very pretty and whimsical!

    AntwortenLöschen
  11. das kleid hab ich grad auch an :D
    hatte sie mir auch gekauft, bei mir sind die natürlich ein bisschen kürzer, aber passen auch gut. hach wir glücklich ich war :P

    AntwortenLöschen